2011. augusztus 11., csütörtök - Zsuzsanna, Tiborc. Language
Bemutatkozás | Közélet | Intézmények | Idegenforgalom | Közérdekű | Sport | Programajánló | Hírek | Szavazás | Vendégkönyv

2009. október
205/2009. (X.6.)
208/2009. (X.6.)
206/2009. (X.6.)
207/2009. (X.6.)
226/2009. (X.15.)
212/2009. (X.15.)
220/2009. (X.15.)
215/2009. (X.15.)
222/2009. (X.15.)
235/2009. (X.15.)
224/2009. (X.15.)
236/2009. (X.15.)
225/2009. (X.15.)
231/2009. (X.15.)
227/2009. (X.15.)
237/2009. (X.15.)
219/2009. (X.15.)
228/2009. (X.15.)
211/2009. (X.15.)
232/2009. (X.15.)
230/2009. (X.15.)
209/2009. (X.15.)
210/2009. (X.15.)
218/2009. (X.15.)
217/2009. (X.15.)
233/2009. (X.15.)
229/2009. (X.15.)
213/2009. (X.15.)
223/2009. (X.15.)
221/2009. (X.15.)
216/2009. (X.15.)
234/2009. (X.15.)
214/2009. (X.15.)
242/2009. (X.20.)
240/2009. (X.20.)
243/2009. (X.20.)
238/2009. (X.20.)
241/2009. (X.20.)
239/2009. (X.20.)
« Vissza a határozatokhoz
Vissza a közélethez
2009. október 15., csütörtök
217/2009. (X.15.)

217/2009. (X.15.) sz. határozat: egyhangúlag

Barcs Város Önkormányzata Képviselő-testülete a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézmények Minőségirányítási Programját az alábbiak szerint módosította:
A dokumentumban végrehajtott módosítások:

1. BNI MIP Címlapon az intézmény címe alá a következő kiegészítés került:
„OM azonosító: 200908”
A következő lapon az elfogadási dátumok.
Készítette: Kincsei János igazgat
Vinczéné Kara Márta minőségügyi vezető BNI Deák Ferenc Általános Iskola
Iskolaszék véleményezte: 2009. szeptember 24.
Szülők Tanácsa véleményezte: 2009. szeptember 24.
Diákönkormányzat véleményezte: 2009. szeptember 24.
Alkalmazotti közösség jóváhagyásának dátuma: 2009. szeptember 24.
Fenntartóhoz történt benyújtás dátuma: 2009. szeptember 30.
Fenntartói jóváhagyás dátuma: __________________
Tervezett felülvizsgálat időpontja: 2013. június 15.
2. BNI MIP 2.2.1 fejezetében:
1. Minőségcél: Idő „Az IMIP-ben szabályozott gyakorisággal.” – mondat helyébe „Az IMIP minőségirányítási eljárásrendjében szabályozott gyakorisággal.” - mondat kerül.
3. Minőségcél: Sikerkritériumok „A gyermekek életkoruknak és képességeiknek megfelelően képesek önálló munkára.” - mondat helyébe „A gyermekek életkoruknak és képességeiknek megfelelően képesek önálló munkára; az IKT eszközök használatára.” – mondat kerül.
Feladatok „A nem szakrendszerű oktatásra való felkészülés. Az alapkészségek, kulcskompetenciák fokozott fejlesztése.” - szövegrész helyébe „A nem szakrendszerű oktatás, továbbá a kompetencia alapú oktatás bevezetésével az alapkészségek, kulcskompetenciák fokozott fejlesztése. A személyre szabott oktatás megvalósítása.” – szövegrész kerülnek.
4. Minőségcél: Indikátorok „Nő az évfolyamvesztés nélkül továbbhaladó hátrányos helyzetű tanulók száma.” - mondat helyébe „Nő az évfolyamvesztés nélkül továbbhaladó hátrányos helyzetű, és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók száma.” – mondat kerül.
„Országos mérések eredményeinek változása.” – mondat helyébe „Országos mérések eredményeinek pozitív irányú változása.” – mondat kerül.
Feladatok Kiegészült a következő feladattal: „Egyéni fejlettséghez igazodó differenciált fejlesztés.”
6. Minőségcél: Sikerkritériumok „A vertikális és horizontális kommunikáció megszerveződik, és jól működik.” – mondat az következőképpen módosult: „A vertikális és horizontális kommunikáció jól működik.”
Indikátorok „Klímatesztek eredményei.” – mondat kiegészítésre kerül, így: „Partneri igény és elégedettségmérés, valamint a klímatesztek eredményei.”
7. Minőségcél: Feladat „Az irányított önértékelés eljárásrendjének egységesítése.” – mondat helyébe „Irányított önértékelés.” – mondat kerül.
Idő „1 év” – helyébe a „Minőségirányítási eljárásrendjében szabályozott gyakorisággal.” – mondat kerül.
8. Minőségcél: Feladatok „Továbbképzési terv felülvizsgálata.” – mondat helyébe a „Továbbképzési terv karbantartása.” – mondat kerül.
9. Minőségcél: „Egységes intézményértékelési rendszer kialakítása. Jól működő ellenőrzési és teljesítményértékelési gyakorlat kidolgozása.” – célmeghatározás az alábbiak szerint változik:
„Egy egységes intézményértékelési rendszer működtetése, továbbá az emberi erőforrásokban rejlő erősségek és fejlesztendő területek feltárása révén az egyéni és intézményi szintű munka minőségének javítása.”
Indikátorok „Intézményi önértékelés eredményei. Éves szinten az ellenőrzés gyakorisága. Az ellenőrzés, értékelés dokumentumai. Elégedettségmérés eredményei.” – indikátorok a következőképpen módosulnak: „Intézményi önértékelés és az éves partneri elégedettségmérés eredményei. Az ellenőrzött, értékelt alkalmazottak száma. Az ellenőrzés, értékelés dokumentumai, teljesítményértékelés összesített adatai. A teljesítményértékelési rendszer beválás vizsgálata.”
Feladatok „A teljes körű intézményi önértékelés eljárásrendjének egységesítése és bevezetése.
Egységes teljesítményértékelési rendszer kialakítása, bevezetése.” – szövegrész helyébe „Egységes intézményértékelési rendszer működtetése. Jól működő ellenőrzési és teljesítményértékelési gyakorlat kidolgozása, bevezetése és működtetése.” szövegrész kerül.
Idő „1 év” – helyébe a „Az IMIP minőségirányítási eljárásrendjében szabályozott gyakorisággal.”- mondat kerül.
3. BNI MIP 2.2.2 fejezet, 2. bekezdés
„Minőségirányítási programjaikban az intézményegység-vezető irányításával a nevelőtestület az irányított önértékelésre alapozva fejlesztési irányokat, és további konkrét minőségi célokat határozott meg.” – szövegrész helyébe „Az intézményegység-vezető irányításával a nevelőtestület az irányított önértékelésre alapozva fejlesztési irányokat, és további konkrét minőségi célokat határozhat meg.” – szövegrész kerül.
4. BNI MIP 3.6.2. fejezetében
A vezetők munkájának értékelése a „BNI Teljesítményértékelési rendszere alapján” mondattal egészül ki.
Pedagógusok, technikai dolgozók munkája a „BNI Teljesítményértékelési rendszere alapján” mondattal egészül ki.
5. BNI MIP 3.6.3 fejezetében
„A teljesítmény értékelési rendszer leírása” helyébe a következő átdolgozott tartalom kerül:
„3.6.3 A teljesítményértékelési rendszer leírása”
3.6.3.1 Jogszabályi háttér
„A Kt. 40. §-ának (11) bekezdésében szabályozott minőségirányítási programban a teljesítményértékelési szempontok mellett meg kell állapítani az egyes szempontok értékelésekor adható maximális pontszámokat is az alábbiak szerint:
a) kiemelkedő minősítés három pont,
b) megfelelő minősítés kettő pont,
c) kevéssé megfelelő minősítés egy pont,
d) nem megfelelő minősítés nulla pont.
(2) A teljesítményértékelés eredményét a maximális pontszámnak a ténylegesen adott pontszámokhoz viszonyított aránya alapján a következők szerint kell meghatározni:
a) nyolcvantól száz százalékig kiválóan alkalmas,
b) hatvantól hetvenkilenc százalékig alkalmas,
c) harminctól ötvenkilenc százalékig kevéssé alkalmas,
d) harminc százalék alatt alkalmatlan
minősítést kap a közalkalmazott. Ettől eltérően a közalkalmazott alkalmatlan minősítést kap, ha legalább egy minősítési szempont értékelése nem megfelelő.”
Törvényi háttér
 az 1993. évi LXXIX. törvény a közoktatásról, 40.§ (11) bekezdésének módosítása.
 A 2008. évi LXI. Törvény 40.§-a a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. XXXIII: törvény módosítása
 138/1992. (X.8.) kormányrendelet a közalkalmazottakról szóló 1992. évi XXXIII. Törvény módosításáról a közoktatási intézményekben (Kjt.vhr. 8.§)
Ennek értelmében átdolgoztuk teljesítményértékelési rendszerünket.
A módosítások listája (1. sz. táblázat)
1. sz. táblázat
1. Struktúra A jobb áttekintés érdekében elkészítettük a rendszer vázlatát.
A folyamatleírás fejlécét bővítettük: eszközök, illetve a bemenő/kimenő dokumentumok megnevezésével. Az áttekinthetőség érdekében táblázatosan is megjelenítettük.
Az értékelés területeit, szempontrendszerét a Kjt. sorrendjéhez igazítottuk
A szempontrendszert táblázatosan jelenítettük meg.
2. Tartalom Tisztáztuk a fogalmakat.
Az értékelési szempontokhoz indikátorokat rendeltünk.
Az értékelőlapok pontszámait a Kjt. pontszámaihoz igazítottuk: 4 fokú skála
A szempontok értékelésekor adható pontszámokhoz meghatároztuk a szintek követelménytartalmát: 4 szint
Kjt. 40.§-ának megfelelően elkészítettük a munkakörre vonatkozóan a minősítések rendszerét.
Módosítottuk a gyakoriságot.
Megtörtént a „Pedagógusmunka összegző értékelése –megállapodás” módosítása. „Minősítő lap”
Kidolgoztuk a nem pedagógus alkalmazottak teljesítményértékelésének szempont-, és eszközrendszerét.
3.6.3.2 Alapelvek, célok, követelményrendszer
Fogalom meghatározás
Teljesítményértékelési rendszer röviden: TÉR
Pedagógus Teljesítményértékelési Rendszer röviden: PTÉR
Teljesítményértékelés: „A teljesítményértékelés kommunikációs csatorna a munkatársak és a szervezet között, segítve annak tisztázását, hogy mit várnak el egymástól.” /Cseh Gyöngyi/. A folyamat feltárja a meglévő és a kívánatos teljesítmény közötti megfelelést az BNI biztosította körülmények között.
A teljesítményértékelés, mint munkáltatói jog: a teljesítményértékeléssel kapcsolatos munkáltatói jogokat az SZMSZ-ben szabályozottak szerinti vezetők gyakorolják. A teljesítményértékelés elkészítésénél a fentiek szerinti munkáltatói jogkör gyakorlója kikéri a dolgozó munkahelyi vezetőjének véleményét. A változó munkahelyen dolgozók esetében a teljesítményértékelést az a vezető végzi, akinek az intézményegységében a dolgozó munkaidejének nagyobb hányadát tölti.
Az intézményegység vezetők teljesítményének értékelését a munkáltató, a BNI igazgatója végzi.
Minősítés: Minden olyan esetben, amikor jogszabály a munka értékelése tekintetében, illetőleg valamely jogkövetkezmény – ideértve a munkaügyi jogvita kezdeményezésének lehetőségét is – alkalmazásakor minősítést említ, azon a közoktatási intézményekben foglalkoztatottaknál a teljesítményértékelést, illetőleg annak eredményét kell érteni.
Önértékelés: az étékelt személy az eljárásban rögzített eszközzel, és meghatározott módon értékeli önmagát.
Értékelő team: az értékelés lebonyolítását végző személyek: az intézményvezetésből megbízott személy, a munkaközösség-vezető, a minőségügyi csoport megbízott tagja.
Értékelő beszélgetés: az értékelő team és az értékelt személy közötti beszélgetés, melyben a kiemelt intézményi célok, és a pedagógus egyéni céljainak egyeztetése történik meg a napi munka sikeres megvalósítása érdekében.
M-team: minőségirányítási csoport.
Intézményegység ebben a dokumentumban: a BNI intézményegységei és tagintézményei.
Értékelési ciklus: 2 tanév. Évente a dolgozók 50%-át értékeljük. A két tanév alatt folyamatos információgyűjtés történik. Az értékelés, minősítés egy dolgozó esetében kétévente ismétlődik. Figyelembe vesszük a 2 év alatt gyűjtött információt, azonban hangsúlyosabb az értékelés/minősítés készítésének évében szerzett adatok beszámítása.
Alapelvek
 Az érdekeltek által elfogadott normarendszer alapján történjen.
 Fejlesztő szándék / ösztönző, motiváló hatással bírjon.
 Sokoldalúság / kompetenciákat, tevékenységi területeket érintsen.
 Méltányosság / humánus légkörben, konkrét, személyre szóló legyen.
 Elméleti megalapozottság / szakszerűségen alapuljon.
 Kivitelezhetőség / objektív tényanyagra, jól kezelhető mérőlapokra épüljön.
 Tervszerűség / az intézményi alapdokumentumokban tervezett folyamat legyen.
Célok
Az emberi erőforrásokban rejlő erősségek és fejlesztendő területek feltárása révén az egyéni és intézményi szintű munka minőségének javítása.
Az oktatás-nevelés szakmai színvonalának emelésére irányuló célok
 segíteni abban, hogy minden pedagógus képet alkothasson arról, hogy teljesítménye hogyan ítéltetik meg kívülről, egy tantestületi konszenzus alapján létrehozott és a közösség egésze által elfogadott mérce (kritériumrendszer) szerint;
 nyugtázni és méltányolni az elért egyéni teljesítményeket és a kimutatható fejlődést;
 segíteni az esetleges egyéni problémák feltárásában, és erre épülő tanácsadással és egyéni célok kitűzésével – végső soron azonban az érintett döntéseire hagyatkozva - elősegíteni a pedagógus szakmai fejlődését.
Az igazgatás színvonalának emelésére irányuló célok
 elősegíteni a színvonal emeléséhez szükséges intézményi tárgyi/igazgatási feltételekkel kapcsolatos problémák azonosítását és megoldását;
 elősegíteni az intézményi feladatok jobb elosztását;
 elősegíteni az egyéni igények/szükségletek és a továbbképzés összehangolását;
 adatokat szolgáltatni a Pedagógiai Program aktualizálásához;
 javítani az alkalmazottak és az intézményvezetés közötti kommunikációt;
 adatokat, információkat szolgáltatni a beosztással kapcsolatos személyi döntésekhez;*
 adatokat, információkat szolgáltatni a bérezéssel, jutalmazással kapcsolatos döntésekhez.*
*Megjegyzés: A fenti, csillagokkal jelölt cél-pár a rendszer egyetlen minősítő és nem fejlesztő szándékú elemét képviseli. Olyan teljesítményértékelő rendszert vezetünk be, amely alapvetően fejlesztésközpontú, de minősítő értékelésre is alkalmas.
A követelményrendszer alapjai és összetevői
A követelményrendszer három egymást kiegészítő elemre épül.
 A közalkalmazotti munkakör általános, és személyre szóló elemeket tartalmazó munkaköri leírása /alapvető elvárás/;
 A munkakör különböző szerepszintjeit és az ezeknek megfelelő képességeket és készségeket átfogó, közmegegyezésen alapuló kritériumrendszer /Specifikált és kimagasló tevékenységek/;
 Az előző értékelési ciklus végén született, egyénekre vonatkozó megállapítások, amelyek rögzítik a kiemelkedően sikeres területeket és fejlesztési célok formájában kijelölik a jövőben fejlesztendő területeket.
3.6.3.3.A teljesítményértékelés területei
Pedagógus munkakörben foglalkoztatottak
 a pedagógus képzettségének és felkészültségének értékelése;
 a pedagógus tanórai oktató-nevelő munkájának értékelése;
 a pedagógus tanórán kívüli iskolai tevékenységének értékelése;
 a pedagógus munkakör ellátásához szükséges kompetenciák: önállóság, felelősség, fegyelmezettség, együttműködés, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség;
 a pedagógus tanórán/iskolán kívüli szakmai tevékenységének értékelése.
 kapcsolattartás, társadalmi aktivitás
 a pedagógusi teljesítmény egymást követő ciklusokban tapasztalt javulásának értékelése;
 a teljesítmény és az iskolai célok, értékek összhangja.
Nem pedagógus munkakörben foglalkoztatottak
 A munkaköri feladatok ellátásához szükséges szakmai ismeret;
 A szakmai, gyakorlati munka színvonala;
 A szakmai munkával kapcsolatos kompetenciák: munkafegyelem, felelősség, problémamegoldó képesség;
 Együttműködés, csapatmunka az intézmény küldetése és a közös cél érdekében
 Fejlesztés, jobbítás.
Vezetői beosztásban foglalkoztatottak
 Felkészültség, szakértelem;
 Vezetői kompetenciák: tervező-, szervező-, döntési-, konfliktuskezelői készség;
 Vezetői tevékenységek: tanügyigazgatás, nevelési, oktatási folyamatok irányítása; ellenőrzés, értékelés, munkatársak fejlesztése, bevonása, intézményi szakmai innováció;
 Az iskola menedzselése, a vezető külső kapcsolatai;
 Iskolán kívüli szakmai tevékenysége;
 Vezetői pályázatban kitűzött célok teljesülése.
Az értékeléskor tilos használni
 a dolgozó tudta nélkül keletkezett információt;
 ami nem a szakmai munkával kapcsolatos;
 amiről az értékelt dolgozó nem kap tájékoztatást az értékelő interjú előtt.
3.6.3.4 Az információgyűjtés módszerei, eszközei
Módszerek Eszközök
Dokumentum ellenőrzés, elemzés Intézményi dokumentumok (munkatervek, fejlesztési tervek, naplók, ellenőrzési napló...)
Foglalkozás/óralátogatás Foglalkozás, ill. óralátogatási lap P.1. sz. melléklet.
Önértékelés / Jogosultak értékelése Pedagógus teljesítményértékelő lap ((ön)értékelő) P.2. sz. melléklet
Vezetői teljesítményértékelő lap ((ön)értekelő) V.1.sz. melléklet
Nem pedagógus alkalmazottak (ön)értékelő lapja – NP.1.sz. melléklet
Értékelő megbeszélés Véleménykérő lap P.3. sz. melléklet
Pedagógusmunka összegző értékelése – megállapodás P.4. sz. melléklet
Véleménykérő lap NP. 2. sz. melléklet
Nem pedagógus alkalmazottak összegző értékelése – megállapodás NP. 3. sz.
Véleménykérő lap V.2.sz. melléklet
Vezetői munka összegző értékelése – megállapodás V. 2. sz. melléklet
Értékelési összesítő lap (Excel táblázatok)
3.6.3.5 Az értékelésben érintettek köre, felelősség
Felelősségi körök
A BNI igazgatója felelős a PTÉR működtetéséért.
Az értékelés folyamatában az egyes tevékenységek lebonyolításáért a folyamatleírásban megbízott személyek a felelősek:
o a BNI minőségirányítási csoport vezetője koordinálja az intézményegységek közötti munkát, és felel az intézményi szintű adatfeldolgozásért.
o Az intézményegységek vezetői az intézményegységekben a tervezésért és a megvalósításért felelnek.
o Az értékelő-teamek intézményegységekben az értékelési információk összegyűjtéséért felelnek.
o Az M-team tagjai a saját intézményegységükben az adatok feldolgozásáért felelnek, valamint elvégzik az adatok számítógépes feldolgozását.
Érintettek köre (2. sz. táblázat)
2. táblázat
Értékeltek Értékelő Team Az értékelés módja Felelős
Pedagógusok Munkaközösség vezetők
Intézményegység-vezető
Igazgató1
M-team vezető, tag, megbízott pedagógus2 Önértékelés kérdőívvel
Értékelő kérdőív konszenzussal
Értékelő megbeszélés Értékelő team megbízott tagja
Munkaközösség vezetők Intézményegység-vezető + helyettesek
Pedagógusok3 Önértékelés kérdőívvel
Értékelő kérdőív konszenzussal
Értékelő megbeszélés
Értékelés kérdőívvel Intézményegység-vezető
vagy
Igazgató helyettes
Vezető helyettesek Igazgató
Munkaközösség vezetők
Pedagógusok3 Önértékelés kérdőívvel
Értékelő kérdőív konszenzussal
Értékelő megbeszélés
Értékelés kérdőívvel Igazgató

Intézményegység-vezetők Igazgató
Munkaközösség vezető
Pedagógusok3 Önértékelés kérdőívvel
Értékelő kérdőív konszenzussal
Értékelő megbeszélés
Értékelés kérdőívvel Igazgató vagy általa megbízott helyettes vezető
Igazgató5 Fenntartó
Vezető helyettesek
Munkaközösség vezetők
Pedagógusok4 ÖMIP értékelési rendszer alapján
A fenntartó meghatározása szerint:
Értékelő kérdőív konszenzussal
Értékelő megbeszélés
Értékelés kérdőívvel A fenntartó képviselője
Nem pedagógus alkalmazottak Megbízott csoportvezető Igazgatóhelyettes
Intézményegység-vezető Önértékelés kérdőívvel
Értékelő kérdőív konszenzussal
Értékelő megbeszélés Intézményegység-vezető, vagy általa Megbízott csoportvezető
1 saját hatáskörben, illetve intézményegység-vezető kérésére
2 vezetőtől kapott megbízással: pedagógiai feladat, projekt ideje alatti ellenőrzési, értékelési feladatokkal
3 a közvetlen beosztottai értékelik; irányított önértékeléskor minden alkalmazott
4 a fenntartó kérésére; irányított önértékeléskor minden alkalmazott
5 munkáltatója Barcs Város Önkormányzata Képviselőtestülete
3.6.3.6 Az értékelés, minősítés rendszere, időpontja, gyakorisága
Folyamatos, évenkénti információgyűjtés történik, és az értékelés, minősítés egy dolgozó esetében 2 évente ismétlődik.
Az értékelést/minősítést megelőző tevékenységek az értékelt dolgozó esetében:
 Az értékelt pedagógus által tanított minden tantárgy munkaközösség-vezetője évente 1-2 órát látogat.
 Az intézményegység vezető évente 1 órát látogat.
 Nem pedagógus alkalmazottak esetében munkafolyamatok megfigyelése, ellenőrzése, épületbejárás ellenőrzési terv szerint, az értékeléssel megbízott személy, vagy team részvételével.
 Önértékelés: egyszer az értékelő ciklus végén.
 A dolgozó véleménye: egyszer az értékelő ciklus végén.
 Értékelő beszélgetés (interjú): az értékelő ciklus végén, minden adat ismeretében (munkaközösség-vezető, intézményegység- vezető és az érintett dolgozó részvételével)
 Igazgató/intézményegység-vezető a következő tanévnyitó nevelési értekezleten tájékoztatja a tantestületet az intézményegység egészére vonatkozó eredményekről
A minősítés kötelező esetei
A Kjt. módosított 40. §-a előírja a minősítés kötelező eseteit. A 3. sz. táblázat segítségével az intézményegységek vezetői elkészítik az intézményegységek minősítési rendszerét, és gondoskodnak a folyamatos karbantartásáról.
A minősítés a munkáltatói jogkör gyakorlójának a feladata.
3. táblázat
Név Munkakör Vezetői megbízást követő 2. év 40.§ (1) a) Várakozási idő csökkentése előtt 65.§ (3) Garantált magasabb illetmény megállapítása előtt 66.§(1)-(3); 66./A(1); 79§/E 66.§(8) szerinti jogviszony létesítésekor Kérésre legkorábban 3 évet követően 40.§(1) e) Címadományozást megelőzően 40.§ (1) f) Gyakornoki ideje alatt 22.§(15) Munkáltatói döntés alapján 40.§ (2)
Nem kerülhet sor a közalkalmazott minősítésére – az (1) bekezdés e) pontban és a (2) bekezdésben foglaltak kivételével, - ha korábbi minősítésének, ill. a közalkalmazotti jogviszonya létesítésének időpontjától tizenkét hónap nem telt el. Ez esetben a korábbi minősítés eredményét kell figyelembe venni. 40.§ (3).
A teljesítményértékelés rendszere. Minőségirányítási eljárás
Melléklet ME-07
6. BNI MIP 4. fejezetében: „Mellékletek” a következő tételekkel egészül ki:
Száma Megnevezése
5. sz. Minőségirányítási Eljárások (ME jelöléssel és 01-től számozva az elkészítés sorrendjében)
Minőségirányítási Eljárások
ME-07 A teljesítményértékelés rendszere. Minőségirányítási eljárás (1. sz. melléklet)

7. BNI MIP 5. fejezetében: „Legitimációs záradék” A legitimációs záradék helyébe a következő legitimációs záradék kerül:
A szabályozások nyilvánossá tétele a teljes alkalmazotti kör felé megtörtént, akik elismerték, megerősítették és elfogadták, melyek ez által legitimmé váltak.
A minőségirányítási program 2. változat hatályba lépése: 2009. november 01.
A MIP hatályossága: 2009. november 01 - 2013. augusztus 31.
A felülvizsgálat időpontja: 2013. június 15.
A program nyilvánosságra hozatalának módja: A jóváhagyott BNI MIP dokumentum az intézményegységek tanári szobáiban ill. egy példány az iskola könyvtárában kerül elhelyezésre, ahol bármely érintett számára az intézmény nyitva tartásának időszakában korlátozás nélkül megtekinthető; továbbá a dokumentum elérhető a BNI honlapján (www.bni-barcs.fw.hu).

Felelős: Feigli Ferenc polgármester a határozat közléséért
Kincsei János igazgató a határozat végrehajtásáért
Határidő: értelem szerint
Copyright 2011 Barcs Város Önkormányzata. Minden jog fenntartva.
Jogok és Feltételek | Impresszum